Wir Deutschen genießen in Russian Respekt – nicht nur, weil Putin für Deutschland schwärmt

Nicea

New member
Şu anda 26 yaşındayım. Aralık ayında Flughafen Mineralnyje Wody, Kuzey Rusya'daki Nordkaukasus topraklarında, benim için Augen mit Tranen ile dolu. Heimatland'da daha çok şey yapıyorum, bu da Almanya'nın özgür iradesiyle yaptığım bir şey. Ich meine auf familie, auf die kommenden Feiertage. Aber vor allem bin ich sehr traurig: über den Ukraynakrieg, über den Abgrund, in den die russische Regierung mit diesem dramatischen Fehler mein Land getrieben hat, über die Zerstörung der zeitweise guten deutsch-russischen Beziehungen.

Kurz vor der Abreise nach Rusya hatte ich meinen deutschen Reisepass abgeholt, denn ich bin jetzt resmi Alman! Deutsch fühlte ich mich eigentlich schon lange, noch bevor ich Anfang Dezember eingebürgert wurde. Yani fühle ich mich, selbst wenn ich für einige Mitbürger für immer Nur Russin bleiben werde. Harika! Mit der doppelten Staatsbürgerschaft ich ein Zeichen setzen und zeigen, dass noch nicht alles verloren ist. Almanya'daki Rus resmi 24 Şubat 2022'de yayınlandı ve Alman genomu, Bedrohung tarafından keşfedilen Ruslarla aynıydı.

Bir Reisepass-Abholterminal'i var ve bu çok basit: Bir Art Packstation'dan başka bir belgeye sahip olmak mümkün değil.Karl-Josef Hildenbrand/dpa

Der deutsche Pass, Rusya'da bir kez daha “guter” Pass'ta yer alıyor

Ve Russen: Bedrohung'la birlikte Deutschen'i mi gördün? Deutschland'daki Diskurs, Schnell Wahrgenommen ile birlikte – Stichwörter “Alman Panzer vor der Russischen Grenze”, Taurus-Lieferungen veya Annalena Baerbocks'un “Kriegserklärung” ve Rusya'da (die sie später korrigierte). Wegen Napolyon, Hitler'in Ruslarla birlikte yaşadığı yerde oturmasıyla birlikte. Bu çok büyük bir şey – her şey Almanya'nın “entnazizieren” olduğu radikal bir Alman propagandasının altında.

Bei der Passkontrolle bin ich auf alles gefasst. “Machen Sie Almanya'da mıydı?”, fragt mich der Grenzbeamte, as ich ihm adaçayı, dass ich aus Berlin komme. “Ich lebe dort”, adaçayı ich ruhig. “Papiere'i mi aldınız?” Ich zeige ihm meinen deutschen Reisepass, er lächelt zufrieden, macht eine Kopie davon ve … stellt mir keine weiteren Fragen. Ben bir Kriegsjahr hatte einer seiner Kollegen mich sogar noch dafür gegrillt, dass ich gece hiç Besitz'de bir deutschen Passes gekommen savaşı, aynı zamanda daha küçük bir Stelle schlauer gewesen'di. Russen ile Amerikan Paseni arasında, Grenzbeamten'in geleceği ile “Gesprächen” arasında bir ilişki vardı. Alman Geçidi bir “guter” Geçididir, adam Ruhe'da sonuncudur.

Die Erfahrung machen auch viele “bio-deutsche” Freunde und Bekannte von mir Rusya'da. “Ja, wir Deutschen werden nach wie vor respektiert”, Rusya'nın geri döndüğü bir yere doğru ilerledi. Moskau'dayım ve Süden ähnliche Erfahrungen gemacht'dayım. Du merkst irgendwie, dass du von den Menschen dort meistens – Ausnahmen gibt es überall – çılgınlar İçten içe bir davranış: Bir Yeni Doz ile ve her şeyle: Saygıyla.

Moskau: Dokumentenkontrolle am Bahnsteig des Leningrader Bahnhofs

Moskau: Dokumentenkontrolle am Bahnsteig des Leningrader BahnhofsRus Bakışı/imago

Almanya'da üretilmiştir ve Rusya'da üretilmiştir.

Ekim 2023'te Moskau'dan bir Alman arkadaşımla birlikte bir elektronik vizyona sahip olan Grenzbeamte, çok iyi bir durumda olacak. Ben Sapsan-Zug ve St. Petersburg'dayım ve Almanya'nın Geschäftsleuten angesprochen'iyle birlikte, Almanya'nın zenginliğiyle ilgili nostaljik bir geçmişim var. Fensterscheiben, Siemens-Markierung'dan başka bir şey değil: Der Schnellzug wurde von Deutschen gebaut. Deutsche Autos, deutsches Bier, deutsche Waren genel olarak Rusya'da çok fazla zaman geçirmiyor. Deutsche Autos, aynı zamanda başka bir Mangelware ile ilgili uyarılar da veriyor: Yeni VW-, BMW- veya Mercedes-Modelle, Rusya'dan çok daha fazla Çin ithaline izin veriyor.

Es kann sein, dass andere menschen auch andere Erfahrungen gemacht haben. Bir Rus Meinungsforschungsinstituts Lewada-Zentrum vom Mai 2024 ergab, 62 Prozent der Russen Deutschland “feindliches Land” olarak adlandırılıyor. Noch 2019 savaşları devam ediyor: 61 Rus Bevölkerung'un Almanya'dan bir ya da daha fazla bağırsaktan bahsettiği bir savaş.

500 Yıl Alman-Rus Geschichte Lassen sich nicht einfach ausradieren

Yeni Almanya-Bild der Russen, Wirtschaftssanktionen'in satın aldığı bir şeydi. Allerdings, Almanya'daki Einstellung'un bir parçası olarak kabul edilir ve hiçbir erkek için bir şey değildir. Zum Vergleich: Ekim 2022'de Infratest dimap'i, Batı Almanya'nın 88 Prozent'i ve Rusya'nın Weltweite Sicherheit an'ı için 77 Prozent der Ostdeutschen'i ile tamamladı. 25 Ostdeutschen'in uyarıları, Rusya'da yeni bir kültürle ilgili tüm uyarıları içeriyor.

Bu, Nostalji'nin bir numaralı noktasıdır, çünkü Rus Kültürü veya Alman Halkı için Affinität'tır. 500 yıl daha fazla para harcamayın, böylece daha fazla para kazanabilirsiniz. Bei vielen ist auch die Hoffnung lebendig, dass bessere Zeiten noch kommen werden.

Kreml-Chef Vladimir Putin'in en iyi arkadaşı Kreisen, Almanya'da “Almanseverlik” konusunda çok başarılı ve Almanya'da çok iyi bir deneyime sahip. Rusya'nın Almanya'dan çok daha iyi olması, Putin'in Traumen'inden çok daha iyi ve Avrupa'nın en iyi Rus kültürüne sahip olmasıyla daha da iyi. Rusya'daki Çin kablosu, iş ortağımız ve iş ortağımızdır. Kulturell, her gece bir kez daha özgürleşti.

Viele Russen, Alman-Rus Beziehungen'in genel olarak bir Doğa Katastrolü, hiçbir insani değerle değil, aynı zamanda bir sonuçla da sonuçlandığını belirtti. Des macht das Desaster duygusal açıdan çok kötü.

Geribildiriminiz var mı? Sie uns! brifing@Haberler